İSTANBUL BAĞCILAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim İşlemleri

Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim İşlemleri

Bağcılar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Atama Şubesine teslim edilecek belgeler.

 

1) Lisans Diploması (Aslı ve fotokopisi) ve e-devletten karekodlu mezuniyet belgesi (Belgeyi indirip yazdırınız.)

2) Pedagojik Formasyon Belgesi (Aslı ve fotokopisi)

3) Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık/biyometrik fotoğraf (6 adet)

4) Sağlık durumu yönünden "ÖĞRETMENLİK" görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir (özel/resmi) hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu. (Öğretmenlik ibaresi bulunmayan raporlar kabul edilmeyecektir.)

5) Adli sicil kaydı (Güncel tarihli E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

6) Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

7) Elektronik başvuru formu (Mülakat başvuru formu)

8) Mal Bildirimi Formu (Ekteki form mavi tükenmez kalemle doldurulacaktır.) İndirmek için buraya tıklayınız.

9) Türkiye'nin herhangi bir yerindeki Yapı Kredi Bankasından hesap açtırılması gerekmektedir.

 

KARARNAMESİ GELENLER MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE ARANACAKTIR.

 

Not: Yukarıda belirtilen belgelerde eksiklik bulunanların belgeleri teslim alınmayacaktır.

Not 2: Göreve başlama işlemleri güvenlik soruşturması tamamlandıktan sonra yapılacaktır.

Not 3: Halen askerde olan öğretmenler askerlik bitiş tarihlerini gösterir terhis belgesini ve dilekçesini Müdürlüğümüze elden ulaştırmaları gerekmektedir.

Not 4: Doğum nedeniyle raporlu olan öğretmenler için dilekçesini ve doğum raporunu Müdürlüğümüze elden ulaştırmaları gerekmektedir.

 

Adres: Yavuz Selim Mah. 1000.Sok. No:14 Bağcılar Hükümet Konağı 2.Kat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Yavuz Selim Mahallesi 1000. Sokak No 14 Bağcılar Hükümet Konağı Bağcılar/İSTANBUL - (212) 474 30 37 (212) 474 30 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.