İSTANBUL BAĞCILAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim ve Göreve Başlama İşlemleri

Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim ve Göreve Başlama İşlemleri

          2021 yılı Eylül ayı atamalarıyla İlçemiz eğitim kurumlarına atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden aşağıdaki belgeler mavi kapaklı gömlek dosya içerisinde istenecektir. Belgelerini teslim edenlere sözleşme imzalatılıp göreve başlatılacaktır.

 

1) Lisans Diploması (Aslı ve fotokopisi)

2) E-Devletten karekodlu mezuniyet belgesi.

3) Pedagojik Formasyon Belgesi (Aslı ve fotokopisi)

4) Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

5) Sağlık durumu yönünden "ÖĞRETMENLİK" görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu. (Öğretmenlik ibaresi bulunmayan raporlar kabul edilmeyecektir.)

6) Adli sicil kaydı (Güncel tarihli E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

7) Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için e-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

8) Elektronik başvuru formu (Mülakat başvuru formu)

9) Mal Bildirimi Formu (Ekteki form mavi tükenmez kalemle doldurulacaktır.) İndirmek için buraya tıklayınız.

10) Milli Sporcu Ataması ile atananlardan Milli Sporculuk Belgesi.

 

Not: Yukarıda belirtilen belgelerde eksiklik bulunanların belgeleri teslim alınmayacaktır.

 

Evrak teslim işlemleri 06-20 Eylül 2021 tarihleri arasında 15 (on beş) gün içerisinde gerçekleştirilecektir.

 

Adres: Yavuz Selim Mah. 1000.Sok. No:14 K:2 Bağcılar Hükümet Konağı Bağcılar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri Atama Bölümü

Yavuz Selim Mahallesi 1000. Sokak No 14 Bağcılar Hükümet Konağı Bağcılar/İSTANBUL - (212) 474 30 37 (212) 474 30 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.