İSTANBUL BAĞCILAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmenlik Evrak Teslim İşlemleri

Sözleşmeli Öğretmenlik Evrak Teslim İşlemleri

 

Bağcılar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Atama Şubesine teslim edilecek belgeler

1) Lisans Diploması veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Aslı, fotokopisi)

2) E-Devletten karekodlu mezuniyet belgesi.

3) Pedagojik Formasyon Belgesi (Aslı ve fotokopisi)

4) Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

5) Sağlık durumu yönünden "ÖĞRETMENLİK" görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu. (Aslı ve fotokopisi)

6) Güncel tarihli Adli Sicil Kaydı (E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

7) Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için e-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

8) Elektronik başvuru formu (Mülakat başvuru formu)

9) Mal Bildirimi Formu (Ekteki form mavi tükenmez kalemle doldurulup kapalı zarf içinde teslim edilecektir.) İndirmek için buraya tıklayınız.

10) Halkbank Bağcılar Meydan Şubesinden hesap açtırılması gerekmektedir.

11) Milli Sporcu Ataması ile atananlardan Milli Sporculuk Belgesi.

 

Not: Yukarıda belirtilen belgelerde eksiklik bulunanların belgeleri teslim alınmayacaktır.

 

Evrak teslim işlemleri 18 Eylül-02 Ekim 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

 

Adres: Yavuz Selim Mah. 1000.Sok. No:14 K:2 Bağcılar Hükümet Konağı

 

 

Yavuz Selim Mahallesi 1000. Sokak No 14 Bağcılar Hükümet Konağı Bağcılar/İSTANBUL - (212) 474 30 37 (212) 474 30 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.