İSTANBUL BAĞCILAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Engelli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim İşlemleri

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Engelli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim İşlemleri

Bağcılar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Atama Şubesine teslim edilecek belgeler.

 

1) Lisans Diploması (Aslı ve fotokopisi) veya E-Devletten karekodlu mezuniyet belgesi.

2) Pedagojik Formasyon Belgesi (Aslı ve fotokopisi)

3) Lisans diplomasında "Pedagojik Formasyon Görmüştür" ibaresi yer alanlardan üniversitelerinden alacağı resmi yazı.

4) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji  aldığına dair belge.

5) Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

6) Sağlık durumu yönünden "ÖĞRETMENLİK" görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu. (Öğretmenlik ibaresi bulunmayan raporlar kabul edilmeyecektir.)

7) Engelli sağlık kurulu raporu.

8) Adli sicil kaydı (Güncel tarihli E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

9) Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

10) Mal Bildirimi Formu (Ekteki form mavi tükenmez kalemle doldurulacaktır.) İndirmek için "buraya" tıklayınız.

11) Halen bir kamu kurumunda çalışanlardan muvafakat belgesi.

 

Not: Yukarıda belirtilen belgelerde eksiklik bulunanların belgeleri teslim alınmayacaktır.

 

Evrak teslim işlemleri 17-29 Ağustos 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

 

Adres: Yavuz Selim Mahallesi 1000. Sokak No:14 K:2 Bağcılar Hükümet Konağı

Yavuz Selim Mahallesi 1000. Sokak No 14 Bağcılar Hükümet Konağı Bağcılar/İSTANBUL - (212) 474 30 37 (212) 474 30 77

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.