SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMA İŞLEMLERİ
2024 yılı Kasım ayı atamalarıyla İlçemiz eğitim kurumlarına atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden aşağıdaki belgeler istenecektir. Belgelerini teslim edenlere sözleşme imzalatılıp göreve başlatılacaktır.
Güvenlik soruşturması tamamlanmadan göreve başlama işlemleri yapılmayacak olup, güvenlik soruşturması tamamlanan adaylarla Müdürlüğümüzce TELEFON ya da SMS yoluyla iletişime geçilerek evrak teslimi ve sözleşme imzalama işlemleri için davet edileceklerdir
1) Lisans Diploması (Aslı ve fotokopisi) veya E-Devletten karekodlu mezuniyet belgesi.
2) Pedagojik Formasyon Belgesi (Aslı ve fotokopisi)
3) Lisans diplomasında "Pedagojik Formasyon Görmüştür" ibaresi yer alanlardan üniversitelerinden alacağı resmi yazı.
4) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji
bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge.
5) Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık/biyometrik fotoğraf (6 adet)
6) Sağlık durumu yönünden "ÖĞRETMENLİK" görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu. (Öğretmenlik ibaresi bulunmayan raporlar kabul edilmeyecektir.)
7) Adli sicil kaydı (Güncel tarihli E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)
8) Askerlik durum belgesi (Güncel tarihli E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)
9) Elektronik başvuru formu (Sözlü mülakat başvuru formu)
10) Mal Bildirimi Formu (Ekteki form mavi tükenmez kalemle doldurulacaktır.) İndirmek için buraya tıklayınız.
11) Milli Sporcu Ataması ile atananlardan Milli Sporculuk Belgesi.
Not: Yukarıda belirtilen belgelerde eksiklik bulunanların belgeleri teslim alınmayacaktır.
Mevcut durumda askerlik görevini yerine getiren öğretmenler terhis tarihini gösterir belge ve dilekçelerini; yeni doğum yapan öğretmenler ise doğum raporu, sağlık raporu ve dilekçelerini Müdürlüğümüze ulaştırmaları halinde atama hakları saklı tutulacaktır.